tag:blogger.com,1999:blog-3286856032795493724.post3422007212251103574..comments2023-04-17T15:42:22.973+03:00Comments on Outside the box: Cat de "Low" e sanatos sa fie "Low Cost"-ul?b23mvrhttp://www.blogger.com/profile/12359350710113008211noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3286856032795493724.post-60354857606941001242009-11-16T03:05:33.128+02:002009-11-16T03:05:33.128+02:00Faptul ca un bilet de avion costa 9 euro nu este d...Faptul ca un bilet de avion costa 9 euro nu este decat o strategie de marketing. Doar vreo 20% din veniturile companiilor low-cost vin din biletul efectiv. Restul vin din:<br />-ce se consuma la bord ( o cola e 3 euro)<br />- bagaje ( bagajele mari se platesc, si mult)<br />-locuri speciale in avion- care se platesc in plus<br />-avionele transporta si foarte multe colete-mai ales low-cost-urile <br /><br />Pilotii raman in continuare foarte bine platiti. DIn cate se aude , pleaca pe capete piloti de la tarom spre blue-air ( care nu e chiar asa ieftin totusi)<br /><br />Low-cost-urile in general pleaca si aterizeaza pe aeroporturi mici si din care se ajunge mai greu in centrul oraselor. <br /><br />Wizz-air-ul are o suta si ceva de avioane, mult mai multe decat taromul.<br /><br /><br />In plus low-cost-urile isi permit sa fie flexibile in privinta orarului si sa plece cu avioanele full pe cand zborurile de linie ( a se citi Tarom) pleaca deseori cu jumatate de avion gol.<br /><br />Bottom line: Low-cost-urile n-ar exista daca nu ar fi profitabile.Paulhttps://www.blogger.com/profile/03327968732571190663noreply@blogger.com