marți, 28 octombrie 2008

Secretul fericirii...

Vineri seara. Am ajuns acasa fericit. Cu un sentiment al victoriei. O zi perfecta? euforia week-end-ului? Nicidecum. Pur si simplu am reusit sa merg din punctul A (a se citi loc de munca) pana in punctul B (a se citi acasa), la o ora de varf, ocolind un blocaj imens, fara a sta mai mult de 3 minute in coloana. In Bucurestiul inca neinvadat de autostrazi suspendate.
Se poate, domnule, se poate. Si in plus, mi-am stimulat destul de bine creierul gasind mereu o ruta ocolitoare...
Am citit deunazi ca o cautare pe Google echivalaza cu o mutare de sah. Piece of cake!
Sa ajungi seara acasa sau dimineata la locul de munca fara sa ramai in blocaj echivaleaza cu a il da sah mat pe Kasparov in zilele lui bune. Si ce sentiment de bucuri! Incredibil!

Imi aduc aminte de un banc: cum poti sa faci un catzel fericit? Il iei de coada si il rotesti in aer cateva minute. Cand ii dai drumul, stii ce fericit este?

Un comentariu:

Anonim spunea...

recomand cu cea mai mare caldura bicicleta/motocicleta
;)

 
free counters website statistic