duminică, 17 ianuarie 2010

O sa ne iasa Uninominalul pe nas!

Cand au aparut primele discutii despre Uninominal, cineva m-a intrebat ce parere am. Atunci am spus ca este o chestie buna in principiu, in care cred, dar ca multe alte lucruri de la noi, o sa iasa prost.

Acum nu stiu daca am avut dreptate ca e o chestie buna. Sunt insa tot mai sigur ca o sa iasa din ce in ce mai prost.

Dupa scandalul alocarii voturilor in colegii – de altfel o mare porcarie transpusa in forma de “algoritm politi" – vad ca la orizont se arata o intreaga sarabanda de Uninominale mai mici.

Ceea ce se intampla astazi cred ca este doar primul episod (primul.. daca nu mi-a scapat mie ceva).

Ce se prefigureaza? Pai la fiecare miscare politica, la fiecare schimbare de macaz, la fiecare scarpinare dupa ceafa a unuia prin miscari programate de “cadre”, un parlamentar iese din schema. Si un Uninominal se pregateste. Ca sa umple repede scaunul lasat gol.

O sa ne iasa Uninominalul pe nas. Si fiecare episod se va rasfrange asupra cui credeti? Pai cine plateste toata nebunia, direct sau indirect? Ati ghicit. Eu, tu, noi, voi… Sau ma rog.. cine se ambitioneaza sa mai stea pe plaiuri mioritice si sa mai si plateasca taxe si impozite.

O mutare a unui parlamentar pe o alta functie? Un uninominal. Un parlamentar bolnav care se retrage? Un alt Uninominal. Unul care se supara? Unul care da coltul? Uninominal… campanie.. uninominal. O sa alegem … pana la urmatoarle alegeri!

Show-ul este garantat!

Niciun comentariu:

 
free counters website statistic