sâmbătă, 5 martie 2011

Disruption, sansa scrisului tiparit?

O camera cufundata in liniste.
O carte pe un brat al fotoliului
O cafea care trezeste mintea si gandurile.
O pendula care bate agale timpul.

O pisica sau un caine care sfoeaie sau toarce in ritm nestiut.
Aceeasi carte luata in mana de tine pentru a prinde din urma personaje dragi. Sau o revista. Sau un ziar. pe care chiar le citesti. Si atat.

Eu imi doresc astfel de momente. Poate fara pisica inclusa dar imi doresc clipe
in care sa citesc neintrerupt zeci de pagini de carte.

Am fost pradat de digital, de internet, de mess, de zeci de chestii pe
care le ignor cu greu.
Incep sa citesc o pagina dar un link ma trimite aiurea iar mess-ul buzzuie si tweeturile curg si posturile ma trimit catre un video care te intreaba daca... ah, stai, un alt mesaj in inbox.. damn... emailul asta e important, trebuie sa raspund dar suna telefonul si scriu ceva pe un post-it si uit de pagina pe care am inceput sa o citesc dar o salvez.... Da e salvata.. Si probabil nu voi mai ajunge sa o citesc niciodata. Cine stie ce lucru important am pierdut dar iar un limk si alta pagina deschisa....

Disruption.

Ce-ar fi sa dau shut down si sa citesc o ora intreaga din aceeasi carte?

2 comentarii:

Anonim spunea...

cata dreptate ai...unde sunt zilele de altadata cand nici nu stiam ca exista internet?!
Nici nu realizam cat eram de fericiti si linistiti...

b23mvr spunea...

Cred ca trebuie doar sa incercam sa fim mai cumpatati cu internetul. Ne ucide timpul liber dar ne ofera totusi atat de multe.

 
free counters website statistic