duminică, 15 martie 2009

mi-am tras DVR...

... si acum chiar ca vad de la TV ce vreau, cand vreau, cat vreau si de cate ori am chef. In niste limite dictate de tehnologie dar...suficient pentru a scapa de dintii cazuti prin chiuveta, de pustiul care se tine de nas in buda exact cand mananc si eu ceva dupa o zi de munca sau de mai noul pusti care vrea sa faca "treaba mare" (ad litteram) la colegul lui Costica... sau Mitica.. sau naiba sa ii ia ca mi-au intors matele pe dos!

Acum vad de exemplu un concert Nelly Furtado care a fost dat la TV pe la 10 azi dimineata cand inca nu aveam chef sa gasesc telecomanda ! (in timp ce probabil pe unul din canale pustiul ala inca se tine ca nu ii place nu stiu ce la baia lui). Si cand or fi reclame... derulez :))

Va recomand cu draga inima!

Traiasca tehnologia!

Niciun comentariu:

 
free counters website statistic