marți, 24 aprilie 2012

Mi-e dor de-o plictiseala

Eu personal nu prea am mai auzit pe nimeni in ultimul timp ca se plictiseste.

Eu personal nu m-am mai plictisit de cativa ani buni (daca nu, mai bine de 10 ani si nu intrevad nici o speranta pentru urmatorii 10 ani. But that’s good!).

Internetul asta, smartphone-urile, e-book-uri, consolele cu jocuri, muzica si filmele “la liber”, zeci de canale de tv, 5 El Clasico pe an si toata nebunia asta au avut afectat grav plictiseala.

Trebuie sa ai niste problem serioase sa te mai plictisesti in ziua de azi (sau sa iti pice curentul ;) )

Si totusi, cateodata te mai apuca asa un dor sa lenevesti, sa uiti de ceas, de site-uri, de mess si de sef. Dar parca totusi, si daca prinzi cateva zile si maxim un week-end de genul asta, nu atingi starea aia de “ce naiba sa mai fac acum?”.

La naiba, nici plictiseala nu mai e ce-a fost.

Niciun comentariu:

 
free counters website statistic